ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

بازیافت ضایعات فلزی می تواند برای اسکرابرهای فردی سودآور باشد. با این حال ، حتی برای پیمانکارانی که تخریب ، بازسازی و ساخت و ساز را انجام می دهند ، حتی سود بیشتری نیز دارد. پیمانکاران تجاری می توانند مقادیر زیادی از فولاد ، آهن ، مس و سایر فلزات را جمع آوری کنند که بسیار سودآور است. با این حال ، روش هایی وجود دارد که می توانید با داشتن استراتژیک در مورد زمان ، کجا و بازیافت مجدد ، چقدر پول این فلزات را داشته باشید.
از کجا بازیافت ضایعات فلزی

بالاترین خریدار بازیافت ضایعات آهن ، چه فرد و چه یک شرکت ، پیدا کردن حیاط مناسب است. چند عامل برای تعیین بهترین حیاط برای شرکت شما وجود دارد. اهمیت مکان بدون اینکه به آن عمیق وارد شوید ، باید وزن این فلز ، زمان لازم برای حمل آن ، گاز مورد استفاده و همچنین راحتی حیاط را هنگام فکر کردن در مورد بازیافت در نظر بگیرید. اما این بدان معنی نیست که شما باید به نزدیکترین حیاط قراضه بروید. دومین فاکتور مهمی که باید در نظر بگیرید نکته قیمت است. با نگاهی به قیمت ها و نزدیکی می توانید یک حیاط قراضه پیدا کنید که هنگام بازیافت بیشترین مقدار را برای شما ایجاد می کند. البته نکته مهم دیگر که باید به آن توجه کنیم همان چیزی است که آنها بازیافت می کنند. اگر فلزاتی را پیشنهاد می کنید که حیاط آنها از آن استفاده نکند ، می تواند یک سفر هدر رفته باشد. آخرین عاملی که باید در نظر بگیرید سهولت بازیافت است. حیاط های بی نظم می تواند یک دردسر برای استفاده باشد. در حالت ایده آل ، شما می خواهید در یک حیاط که به خوبی سازمان یافته و با پرسنلی خوب از کارمندان مجهز باشد ، بازیافت کنید که می تواند به شما در بازیافت کارآمد فلز کمک کند.
هنگامی که بازیافت ضایعات فلزی

سوال بزرگ بعدی برای اسراکرهای تجاری این است که چه زمانی فلز بازیافت شود. دو عامل وجود دارد که باید به آنها توجه شود. اول ، قیمت قراضه فلز دائما در حال تغییر است. بنابراین اگر حیاطی دارید که به طور مرتب در آن حضور دارید ، پیگیری قیمت های آنها مهم است. این یکی دیگر از نشانگرهای حیاط قراضه خوب است که به طور مداوم با به روز کردن قیمت آنها به صورت آنلاین یا در حیاط نشان می دهد که آنها در حال یافتن رقابتی ترین قیمت ها هستند. متأسفانه ، وقتی یک فلز افزایش یابد ، قیمت دیگر کاهش می یابد. بنابراین مهم است که فلزات مناسب را ردیابی کرده و تصمیم بگیرید که آیا بهتر است تمام فلزات خود را با هم یا در زمان های مختلف بازیافت کنید. از بعضی جهات ، بازیافت قراضه می تواند مانند دنبال کردن بازار سهام باشد و مهم است که توجه خود را به روند قیمتها ادامه دهید. یکی دیگر از عواملی که برای ضایعات در نظر گرفته می شود ، در نظر گرفتن چه زمانی حمل و نقل قراضه را به حداکثر می رسانید. قراضه فلزات سنگین است و برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر نیاز به گاز زیادی دارد. انجام بارهای کوچک می تواند برای سود کلی و تعهدات زمانی شما مضر باشد. انتظار برای داشتن فلز کافی بهترین راه برای سودآوری بیشتر است.
بازیافت ضایعات تجاری Taunton Scrap Metal

ضایعات فلزی Taunton ، قراضه زدن فلز را آسان می کند ، خصوصاً برای خواص تجاری. به جای نگرانی در مورد ضایعات ، فاصله از حیاط ما ، یا چه مقدار فلز دارید ، می توانید از دامپزشکان اجاره ای ما استفاده کنید. با دامپزشکان ما ، شما نیازی به در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل یا تأثیر آنها بر برنامه شما ندارید. به سادگی با تیم ما تماس بگیرید تا یک بازی رها شویم و زمان را انتخاب کنید و ما بقیه را اداره خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی