ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

حیاط قراضه برای اقلام فلزی هزینه های رقابتی برای آهن قراضه و غیر آهنی و همچنین وسایل قراضه که دیگر قابل استفاده در جاده نیستند می پردازد. بازیافت فلز تجارت بزرگ است. این نه تنها یک راه آسان برای مردم است که با فروش فلز استفاده شده برای بازیافت پول کمی اضافی بدست آورند ، روند بازیافت نیز به خودی خود برای محیط گسترده تر نیز مفید است.

اگر مطمئن نیستید که یک حیاط قراضه چگونه کار می کند ، فرآیند بازیافت فلز قراضه چیست و به محض ورود به یک حیاط قراضه چه باید بکند ، این مقاله باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای استفاده از حیاط قراضه فلزی با مسئولیت پذیری به شما بدهد.
چه کسی به حیاط های قراضه مکرر تمایل دارد؟

خریدار ضایعات آهن  بازرگانان فلزی خواهند بود که فلز قراضه را می خرند و می فروشند ، یا بازرگانانی مانند برق ، لوله کش ، سازندگان و سایر پیمانکارانی که ممکن است روزانه با فلزات کار کنند یا در تماس نزدیک باشند. بازرگانان ممکن است فلز قراضه را از یک پروژه باقیمانده و یا ممکن است فلزات بلااستفاده ای پیدا کنند که برای استفاده بهتر بازیافت شوند. علاوه بر این ، برخی از مالکان خانه ممکن است برای بازیافت وسایل فلزی ، لوله کشی و کابل کشی که ممکن است پس از یک نوسازی DIY مانند آشپزخانه یا حمام جدید ، حیاط های قراضه را انتخاب کنند.
در حیاط ضایعات فلزی چه اتفاقی می افتد؟

در عمل ، بازرگانان ، بازرگانان فلزی و صاحبان خانه برای بازیافت فلز خود از یک حیاط قراضه بازدید می کنند و به وزن فلزات موردنیاز آنها پرداخت می شود. حیاط قراضه این فلزات را برای بازیافت و فرآوری محصولات جدید فلزی خریداری می کند. قیمت معمولی هر فلز تا حد زیادی به وزن آن و ارزش بازار در زمان فروش بستگی دارد.

بیشتر قراضه های قراضه فلزات خود را به سه بخش طبقه بندی می کنند: غیر آهنی ، آهنی و الکترونیکی که شامل موارد زیر است:
فلزات غیر آهنی

    آلومینیوم
    مس
    برنج
    فولاد ضد زنگ
    رهبری
    کابل
    برنز

فلزات آهنی

    چدن
    اهن
    فولاد

الکترونیک

    پلاتین
    طلا
    نقره

حیاط ضایعات اغلب در کجا قرار دارند؟

شما تمایل به کشف حیاط قراضه فلزی در مناطق شهری و حومه ، هم در مجاورت مکان های صنایع سنگین و هم در نزدیکی املاک مسکونی بزرگ با دسترسی آسان به جاده برای صاحبان خانه دارید. همه تلاش شده اند تا تجارت تجاری و صاحبان خانه بتوانند فلزات خود را بازیافت کرده و انرژی خود را صرفه جویی کرده و میزان انتشار CO2 را در محیط وسیع تر به حداقل برساند.

از آنجا که حیاط قراضه وسایل نقلیه جاده ای و همچنین فلزات را بازیافت می کند ، اندازه ماشین آلات مورد نیاز برای ذخیره و پردازش فلزات برای بازیافت به معنای این است که حیاط های قراضه باید اندازه قابل توجهی داشته باشد.

در بازیافت فلزات ASM ، مرکز اصلی پردازش ما را می توان در گریفین لین در آیلسبوری یافت. این یک سایت دو هکتاری است که شامل دو دستگاه وزنه برقی کاملاً رایانه ای ، برشی هیدرولیکی 960 تنی و پنج جرثقیل جابجایی مواد 35 تنی است. از طریق جاده بیسستر (A41) به راحتی قابل دسترسی است و در حاشیه املاک صنعتی گیتهاوس قرار دارد.
آیا حیاط ضایعات هنگام کار محدود به قانون هستند؟

ساده بگو ، بله. در بازیافت فلزات ASM ، ما عضو انجمن بازیافت فلزات انگلیس و همچنین انجمن حمل و نقل جاده ای هستیم. همه سایتهای بازیافت ما در باکینگهامایر کاملاً ثبت شده و مطابق با قانون فروشندگان ضایعات فلزی 2013 هستند.

علاوه بر این ، ما یک ارائه دهنده طرح بهداشت و ایمنی پیمانکاران کاملاً تأیید شده (CHAS) هستیم. این بدان معنی است که ما بیشترین اهمیت را برای محافظت از هرکسی که با آنها کار می کنیم تأمین می کنیم و اطمینان از محیط کار ما در حد امکان ایمن است تا بتوانیم کارهای خود را با بالاترین استانداردها انجام دهیم.

منبع:

https://www.asm-recycling.co.uk/blog/what-is-a-metal-scrap-yard/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی