ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

صنعت بازیافت فلز هم اکنون مانند گذشته شناخته شده است. در واقع ، طبق انجمن بازیافت فلز انگلیس ، در حال حاضر این صنعت 5.6 میلیارد پوند است که بیش از 8000 نفر را استخدام می کند و سهم قابل توجهی در تراز تجاری انگلستان دارد. در سراسر جهان ، سالانه بیش از 400 میلیون تن فلز بازیافت می شود.

اما ، این اصطلاحات جهانی تر است. شما به عنوان کسی که قراضه برای خرید یا فروش دارید ابتدا باید به کجا بروید؟
از کجا می توانید آهن قراضه بفروشید؟

نکته مهمی که باید در اینجا بدانید این است که قوانینی محکم در رابطه با تجارت قراضه وجود دارد ، و در صورت عدم پیروی از قوانین مربوطه ، تحت پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت.

نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که غیرقانونی پرداخت نقدی برای قراضه است. صنعت قراضه یک رژیم تجاری بدون پول است ، بنابراین اگر خریدار یا فروشنده نقدی را پیشنهاد داد ، معامله را ادامه ندهید - غیرقانونی است!

شما همیشه باید به دنبال یک فروشنده باشید که به طور کامل ثبت شده باشد و مطابق با مقررات Scrap Metal باشد.
قیمت های بهتری دریافت کنید

بدیهی است که اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت های ممکن را از فروشنده دریافت می کنید. بازیافت فلزات ASM همیشه بهترین هزینه های ممکن و به روز را ارائه می دهد. یکی از دلایلی که ما در وب سایت خود قیمت ارائه نمی دهیم - و مشتریان خود را ترغیب به برقراری ارتباط می کنیم - این است که قیمت فلز به طور مکرر تغییر می کند: ما نمی خواهیم یک قیمت را بیان کنیم و سپس در زمان خود قیمت متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهیم. خرید

اطمینان حاصل کنید که متخصصان قراضه محلی شما به روزترین قیمت را ارائه می دهند.
چرا با یک شرکت بازیافت بازی می کنیم؟

تقریبا هر نوع فلز را می توان به طور کامل در فلز با کیفیت بالا بازیافت کرد: هیچ راهی بهتر برای کمک به محیط زیست وجود ندارد تا از طریق فروش قراضه خود را به یک فروشنده مجاز.

نیازی به گفتن نیست ، بازیافت فلز ، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی ، از محیط زیست محافظت می کند ، با مواد اولیه ثانویه به معنی استفاده کمتر از منابع طبیعی است. مزایای زیست محیطی و اقتصادی قابل توجه است.
امروز با بازیافت فلز ASM تماس بگیرید

اگر به دنبال فروش ضایعات آهن هستید ، در تماس باشید. ما متخصصان اصیل در صنعت هستیم و همیشه بهترین قیمت ها را ارائه می دهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی