ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

ضایعات فلزی

اگر من آن را بازیافت نکنم با آشغالهای من چه اتفاقی می افتد؟

در اینجا در وبلاگ ما ، ما همیشه در مورد اهمیت بازیافت و دلایل مختلفی که برای یک سیاره سالم تر اهمیت حیاتی دارد صحبت می کنیم - لازم نیست که برای قرار دادن پول بیشتر در جیب شما! چیزی که ما در مورد آن زیاد صحبت نکرده ایم این است که بطور خاص چه اتفاقی می افتد که شما قراضه و الکترونیک خود را بازیافت نکنید. از این گذشته ، ما به آموزش پشت پرده ماموریت خود بسیار اعتقاد داریم ، زیرا درک آنچه در معرض خطر است ، از نظر زیست محیطی ، یک انگیزه قوی برای تشویق اقدامات مسئولانه است.

در اینجا ما کشف می کنیم چه اتفاقی می افتد وقتی ضایعات فلزی را به جای بازیافت آنها به سطل زباله می اندازید. این پیامدهایی است که سیاره ما هنگام بازیافت آشغالهای فلزی ما با آن روبرو می شود.
دفن زباله های شلوغ

محل های دفع زباله های ما از قبل با سطل زباله و قابل بازیافت غرق شده است. در حقیقت ، ایالات متحده سالانه بیش از 258 میلیون تن زباله جامد شهری ایجاد می کند و 2،000 محل دفن زباله فعال که همه این زباله ها را در خود دارند ، به ظرفیت خود می رسد. در همین حال ، میزان زباله های جامد که تولید می کنیم رو به افزایش است ، به این معنی که اگر تغییری در مقیاس گسترده ایجاد نکنیم ، به سمت یک بحران محیط زیست هستیم.
آلودگی بیشتر

دور انداختن ضایعات فلزی و الکترونیک به جای بازیافت آنها ، میزان آلودگی ما را به شدت افزایش می دهد. از آنجا که الکترونیک مملو از مواد شیمیایی سمی است - از جمله سرب ، جیوه ، کادمیوم و آرسنیک - آنها می توانند در آب و خاک ما جذب شوند ، بنابراین خطرات بالقوه کشنده ای را برای انسان و همه گونه های زنده ایجاد می کند. با عدم بازیافت آشغال خود ، شما نیز نیاز به تولید جدید و استخراج مواد اولیه را ایجاد می کنید که منجر به انتشار بیشتر گازهای گلخانه ای و همچنین آلودگی هوا و آب می شود.
منابع طبیعی سنجاب

البته آشغالهای شما فقط از هوای نازک بیرون نمی آید. فلزات از مواد اولیه موجود در زمین استخراج می شوند. هنگامی که آشغال های خود را به زباله ها پرتاب می کنید - به جای اینکه به یک مرکز بازیافت فلز اجازه دهید با مسئولیت پذیری لوازم الکترونیکی و ضایعات فلزی شما را مجدداً خنثی کند - در یک محل دفن زباله قرار می گیرد و هیچ هدفی ندارد. این بدان معناست که باید فلز بیشتری استخراج شود و منابع طبیعی محدود را از بین ببرد.
چگونه می توانید با بازیافت آشغال خود به محیط زیست کمک کنید

خوشبختانه ، بازیافت سطل آشغال خود از هر نوع ساخت و ساز از بقایای ساخت و ساز تا ضایعات فلزی گرفته تا وسایل و لوازم الکترونیکی استفاده شده ساده تر از همیشه است. با خلاص شدن از شر زباله های خود به صورت مسوول ، می توانید نسبت به نقش خود در کاهش آلودگی و حفظ منابع طبیعی احساس خوبی داشته باشید. به علاوه ، این آسان تر از آنچه فکر می کنید است ، و حتی می توانید با بازیافت این مواد درآمد کسب کنید. اگر می خواهید با رهایی از مسئولیت ناخواسته ، یک محیط سالم را برای حفظ محیط زیست یاری کنید ، ما در اینجا هستیم تا این ضایعات را از دستان خود درآوردن کمک کنیم. گاردنر فلزات برای 50 سال گذشته یک مرکز بازیافت محلی و خانوادگی اوستین بوده است. امروز با ما تماس بگیرید ، و از تأثیرگذاری شما با بازیافت ، احساس خوبی داشته باشید!

منبع:

https://www.gardnermetals.com/blog/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی