ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

صنعت قراضه مدت طولانی است که یک بخش اساسی برای اقتصاد انگلستان بوده و امروزه نیز همچنان ادامه دارد. در اواخر قرن نوزدهم ، انگلستان با تولید تقریباً نیمی از فولاد و آهن جهان در جزیره خود ، انقلاب صنعتی جهان را از جلو رهبری می کرد.

با این حال ، پس از تولید مقادیر زیادی کالاهای فلزی برای کمک به ایالات متحده آمریکا در ساخت زیرساخت های خود ، صنعت فلز انگلیس تا دهه 1980 هنگامی که شرکت ها به بخش خصوصی واگذار شدند و سازماندهی مجدد قابل توجهی را تجربه کردند ، سقوط کرد.

امروزه ، نیمی از کل فلزاتی که در انگلستان ساخته می شوند از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند. در نتیجه ، بازیافت فلز جنبه اساسی فرآیند تولید در حال حاضر و برای سالهای آینده است.

اهمیت بازیافت فلز
بخش عمده ای از فلزات مورد استفاده امروزه در انگلستان را می توان در محصولات فلزی جدید و پریمیوم بازیافت کرد. بهتر این که تولید محصولات فلزی از مواد بازیافتی نیز اقتصادی ترین و سازگار با محیط زیست برای مشاغل و کل صنعت است. استفاده از مواد بازیافت شده باعث کاهش ذخایر طبیعی مواد معدنی می شود در حالیکه انتشار CO2 و مصرف انرژی لازم برای تأمین مواد اولیه را به حداقل می رساند.

استفاده از فلزات بازیافت شده در صنعت فلز در سراسر اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) میزان انتشار CO2 تقریباً 200 میلیون تن در هر سال را به حداقل می رساند. در حقیقت ، بازیافت فولاد به تنهایی تقریباً نه دهم آلودگی به جو ما را کاهش می دهد (86٪) ، 76٪ آلودگی را در آبهای ما ذخیره می کند و مصرف آب ما را به دو پنجم (40٪) به حداقل می رساند.

بازار قراضه انگلستان در حال حاضر چگونه است؟
بازار فلزات قراضه انگلستان به دو دسته فلزات آهنی و آهنی تقسیم می شود. فلزات آهنی حاوی آهن و ترکیبات مختلف آلیاژ هستند ، به عنوان مثال فولاد و چدن این روزها ضایعات و بازیافت این فلزها هزینه زیادی ندارند ، اما اینک بخش عمده تجارت و بازیافت ضایعات فلزی در میان قراضه قراضه 1500 پوند انگلیس است که درآمد حاصل از ترکیبی حدود 5 میلیارد پوند در سال را گزارش می کند. متداول ترین منابع فلزات آهنی از سوی مصرف کنندگان امروزه شامل وسایل نقلیه جاده ای پایان عمر و تجهیزات خانگی ، الکتریسیته زباله و تجهیزات الکترونیکی پایان عمر است.

فلزات غیر آهنی طیف گسترده ای از فلزات را پوشش می دهند اما تمایل دارند کمتر در مناطق بازیافت انگلیس دیده شوند. فلزاتی مانند سرب ، تیتانیوم ، آلومینیوم و مس در این گروه گنجانده شده است ، اما آنها فقط برای داشتن ضایعات حیاط بسیار ارزشمند هستند در حالی که عاری از آلودگی نیستند. لاستیک ، تار و سایر مواد. فلزات غیر آهنی پس از آن به دلیل خلوص و کیفیت خود در انگلیس درجه بندی می شوند ، و قیمت هایی که به مصرف کنندگان وابسته به درجه فلز ارائه شده می باشد.

آخرین قانون قراضه فلزات در انگلستان
در سال 2013 ، قانون جدید فروشندگان قراضه به منظور محافظت بهتر از مصرف کنندگان به اجرا درآمد. از سال 2013 ، همه فروشندگان فلز قراضه مجبور شدند از مقامات محلی مربوطه خود برای مجوز فروشندگی فلز درخواست کنند. علاوه بر این ، از سال 2013 غیرقانونی بوده است که بازیافت کنندگان فلز قراضه قراضه را به صورت نقدی پرداخت می کنند ، تنها پرداخت های الکترونیکی و چک های امروز مجاز است.

در ASM Metal Recycling شما می توانید آهن قراضه خود را برای بازیافت با اطمینان کامل به ما بفروشید. ما نه تنها عضو انجمن بازیافت فلزات انگلیس و انجمن حمل و نقل جاده ای هستیم بلکه تمام سایت های بازیافت ما کاملاً ثبت شده و مطابق با قانون فروشندگان قراضه فلزی 2013 هستند.

 

تفاوت بین فلزات آهنی و غیر آهنی را بدانید

ما فقط از جدیدترین و بهترین فن آوری برای پردازش فلزات آهنی و غیر آهنی استفاده می کنیم و صحت کلی را در وزن خود تضمین می کنیم. هر مشتری دقیقاً آنچه را که باید به نزدیکترین پنی پرداخت می شود ، پرداخت می کند.

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • mahsa a.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی