ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

ضایعات آهن

  • ۰
  • ۰

ضایعات آهن

بازیافت آهن
آهن یکی از اقلام بازیافت شده جهان است و در بازیافت فلزات ASM ما از کلیه درجه های آهن برای بازیافت استقبال می کنیم که می توان آنرا جدا کرد و خرد کرد که آماده ذوب شدن و خالص سازی مجدد برای استفاده مجدد است.


چدن
آنچه در مورد قیمت هر کیلو بازیاف ضایعات آهن باید بدانید
آهن به عنوان ماده آهنی با خواص بسیار مغناطیسی شناخته شده است. فولاد یک آلیاژ آهن است که حاوی کربن است و همچنان بازیافت ترین ماده در جهان است. متداول ترین موارد بازیافت آهن شامل موارد زیر است:

مواد قراضه به دنبال فرآیندهای صنعتی
ظروف پایان عمر
وسایل نقلیه پایان عمر
وسایل پایان عمر
ماشین آلات صنعتی
مصالح و مواد ساختمانی.
آهن سنگین
بازیافت آهن به بخشی اساسی در صنعت فولاد قرن بیست و یکم بدل شده است. بهبود سودآوری آن و در عین حال به حداقل رساندن تأثیر آن بر محیط وسیع تر.

میدونی؟
استفاده از فلزات آهنی ثانویه به جای استخراج سنگ معدن ، انتشار CO2 و همچنین مصرف انرژی و آب و آلودگی کلی هوا را به شدت کاهش می دهد. به عبارت ساده ، بازیافت آهن قراضه موجود در فولاد باعث می شود که از منابع طبیعی سیاره ما استفاده بهینه تری صورت گیرد.

زنجیره بازیافت آهن توضیح داد
فرآیند بازیافت فلز آهنی شامل پنج مرحله اساسی است:

آهن سبک
مرتب سازی
از آنجا که فولاد مغناطیسی است ، آهن با استفاده از تسمه های مغناطیسی قدرتمند می تواند به سرعت از سایر فلزات قابل بازیافت در یک مرکز بازیافت فلز جدا شود.

خرد کردن
خردکنها دارای طبل مغناطیسی در حال چرخش هستند که آهن و فولاد را از مخلوط فلزات و سایر مواد استخراج می کنند.

جدایی رسانه
سطح بعدی جداسازی شامل جریانهای الکتریکی ، جریان هوا با فشار بالا و سیستم های مایع شناور است. فرآیندهای بعدی ممکن است برای فولادی که دارای لایه محافظ قلع است (به عنوان مثال یک قوطی نوشیدنی) که باید جدا شود و به طور مستقل بازیافت شود مورد نیاز باشد.

برش
این شامل ماشین آلات هیدرولیکی است که فشار قابل توجهی را برای بریدن ضخیم ترین و سنگین ترین قطعات از فولاد وارد می کند: نوع برداشت شده از خطوط ریلی و آسترهای دریایی. سایر روشهای برش ، مانند استفاده از گاز و قوس پلاسما نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرند.

تراز کردن
این فرایند شامل فشرده سازی محصولات آهن و فولاد در بلوک های بزرگ است و حرکت و حمل و نقل آنها را به میزان قابل توجهی آسان می کند.

امروز تماس بگیرید
اگر می خواهید در مورد بهترین قیمت های ممکن برای آهن قراضه سؤال کنید ، با بازیافت ASM Metal Recycle تماس بگیرید. ما از پیشرفته ترین مقیاس های دیجیتال برای ارائه دقیق ترین وزن آهن شما استفاده می کنیم. قیمت مناسب را به شما تضمین می کنیم ، بنابراین با تیم دوستانه ما امروز تماس بگیرید!

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی